☺ Dia datang kembali.
Saturday 11 May 2013 | 00:46 | 0 love drops
I'm happy and i'm fine.tolong ingatkan aku tentang semua perkara yang buat aku kecewa dengan orang yang pernah aku sayang.Aku mohon.Aku perlu move on.Sampai bila aku nak jadi macam ni?SAMPAI BILA?Aku sedar.Aku pelik.Aku kolot.Makin tak sedar diri.Siapa aku yang sekarang ni pun aku tak tahu.Makin runsing sejak akhir-akhir ini.Macam-macam yang jadi.Aku makin tak ambil tahu.
18/2/2013 (05:17:21 PM)
First time dia tegur aku.Terperanjat sikit.Aku tak kesah.Bukan ke ini yang aku tunggu.Biar kan dia tegur aku.Hati aku berbunga-bunga.Seronok.Aku gembira.Dia yang layak tegur aku.Seronok.Gembira tak terkata.Subhanallah.Semoga dia milikku.'Sayang'.Aku tak tahu aku ada dimana.mimpikah aku?
19/2/2013 (10:31:33 PM)
'Couple nak?'Sumpah nak nangis.Memang dah nangis dah.Terharunya Tuhan je lah yang tahu.Aku bagitahu dia.Aku perlukan masa.Padahal memang aku tunggu-tunggu dia punya lamaran.Ya Allah.Tak berhenti-henti airmata aku.Dia cakap dia nak tahu jugak jawapan malam tu.So,jawapan mesti YA.Tapi,bukan sekarang.Sebab masa tu aku masih lagi berbaik dengan Epul.Aku menangis gila.Dia pun diam.Dia faham aku perlukan masa.Curangkah aku?Kenapa aku buat dekat dia macam tu?Kenapa aku beri harapan dekat dia?Ya Allah.Teruknya aku ni.Aku mula tak ambil berat pasal kesihatan aku sebab benda kecil ni je.Aku mula jauhkan diri dari semua orang.Tolong jangan rapat dengan aku.
6/3/2013 (11:44:52 PM)
Aku tak tahu apa aku buat.Tapi,masa tu memang aku rasa aku paling sakai.Tarikh yang sama Aku break dengan Epul.Aku dah tak tahan dengan dia.Tolong jangan ungkit.Ada sebab tersendiri.Then,dia lamar aku lagi sekali.Dia kata,maybe jawapan aku yang baru ni tak mengecewakan dia.Yes.Memang tak mengecewakan.Dia kata aku couple dengan dia 19/2.Aku tanya kenapa.Dia just senyum je.Aku terkejut tengok tarikh tu.Aku couple dengan dua orang?Tak mungkin.Aku pun terkejut bila Dia cakap macam tu.So,aku diam.Dia yang tahu semua.Aku tak ingat langsung anniversary aku dengan dia.Aku tak ajak langsung dia keluar.Aku marah-marah dia.Ya Allah apa aku buat ni?Masa aku cakap.Ya.Aku terima kau.Tetiba dia text aku mcam nak tanak.Aku tanya kenapa.Dia cakap dia nangis sebab terhuru.Menangis sebab dah lama suka aku,sekarang baru rapat.Bodoh nya aku.Tak tahu nilai yang mata kaca dan permata.
Dia cuba yakin kan diri dia.3 kali dia tanya soalan yang sama.'Betul ke u terima i?'Serius dia tak percaya.Then,dia cakap.'Thanksssss sayang,accept i sebagai BF U,ingat.I sayang u dah lama'habis je ayat tu.Aku terus nangis.
3/3/2013 (08:52:28PM)
'Sayang,i ada kat KL sampai hujung bulan ni'Dia text masa aku demam.Yes!Dia tak tahu.Aku tanya dia.kenapa?Dia cakap.Dia terpaksa transfer pergi PLKN dekat Sabah.Ya Allah.Jauhnya.Nevermind.Pejam celik,pejam celik.Sekejap je mungkin.Badan aku mula susut.Aku rindu dia.Hari yang sama dia cakap.Mesti aku suka sangat sebab di tade.Ya.dia salah sangka.
19/3/2013 (10:52:34PM)
cukup 1 month aku dalam hati dia.YES!Teruja gila nak wished dia.'Happy Anniversarry 1 month sayang ;)' Itu pesanan ringkas aku.Cukup.Namun,tiada balasan.Tak mengapa mungkin dia sibuk.
24/3/2013 (02:03:22PM)
lepas tarikh anniversary 1 month aku dengan dia.Dia jarang text and call aku.Don't know why.Macam aku dengan dia tak pernah kenal antara satu sama lain.What happened?Am i with you now,sayang?Kau buat aku tertunggu-tunggu.Macam-macam alasan dia kasi aku.Aku sanggup topup kan dia semata-mata nak borak dengan dia malam tu jugak.
25/3/2014 (10:57:56PM)
'Terima kasih awak'.Baru lepas gaduh.Aku tak tahu mana silap aku.Betul!'Please leave me alone' Sakitnya Hati Allah je yang tahu.Aku dah agak.Dia mesti dah tade simpan kesabaran dia untuk aku lagi.Takpe.Aku faham.
28/3/2013 (11:30:03PM)
'k lah u,now it's over'Laju air mata turun.Penerangan aku langsung tanak dengar.Langsung tanak tahu.Bagi dia,aku tipu.Tak,aku tak tipu.Aku cuba terangkan semua.Tapi,takpe maybe aku perlu pendam,pendam dan pendam.Lepas daritu,langsung tak text aku and call.Aku tak penting lagi untuk dia.Harapan aku musnah serta-merta.
19/4/2013
'Happy anniversary 2 month sayang'Itu hanya aku simpan dalam kotak ingatan sampai sekarang.Dia langsung tak ingat tarikh ni.Aku masih berharap dekat dia.1 month tanpa call and text dia.Aku macam mayat hidup.Aku tahu ni bukan yang terbaik.Aku cuba lakukan.Tapi,tak mampu.Macam apa yang semua cakap.Sakit.Sakit.Sakit.Sebulan hidup aku tanpa dia.Sebuan.Lama.Aku pendam sorang-sorang.Aku rindu kau.Aku tahhu kau akan rindu aku.Tapi,kau ego.Aku tak boleh paksa kau untuk berterus-terang.Bukan hak aku.
06/5/2013 (11:49:55AM)
'Hye budak sombong?' LOL.Aku sombong?macam tak percaya.Haha.Dia tegur jugak.Lepas dari sittu dia cuba kekalkan hubungan dia dengan aku macam dulu.Tapi,aku tanak berharap apa-apa.Takut sakit lagi.Dia cuba tunjuk dekat aku yang dia betul-betul sayang aku.Rindu katanya.
11/5/2013 (12:22:24AM)
'Sokey sayang,I happy dapat gayut dengan sayang hari ni,Me love You.Mimpi biey malam ni okay?'Haha XD Comel tak dia.Ya!Memang tak puas borak dengan dia.Kuat jeles.Cerita pasal Aye.Hum.Memang kuat jeles.Sabar je dia layan kerenah aku.Memang tak.Comel je dia bila aku tengok gambar botak dia masa kat Sabah.HEHE*sengeh*memang comel ;) Mungkin aku salah anggap dekat dia sebelum ni.Thanks buat aku jatuh hati dekat kau semula.Aku harap kita tak gaduh hal-hal yang kecik.Kau pandai arah aku,untuk kebaikan aku.Thanks for everthing.Simpan kan hati kau untuk aku.I LOVE YOU


♥ Past / Future ♥