☺ 16/3
Saturday 6 April 2013 | 02:42 | 0 love drops

16/3.Tarikh ni yang buat aku gembira sementara.Memandangkan aku aktif kat sekolah dulu.Aku tanak ‘mati’ sifat keolahragaan.Lagi-lagi dengan tade Hoki.Hum.Firstly,memang cuak lah citer dia.Berdebar bagai.Aku yakin aku dapat no 1 masa tu.Tapi,hari yang sama aku sakit.Aku pendam.Tak nak bagitahu sesiapa.Sebab nanti kena tahan tak boleh lari.Life di kolej memang seronok.Kalau stress pun satu je benda yang boleh hilangkan.Dengan cara nyanyi kuat-kuat.Aku buat dalam kelas je.Kang Nampak pelik kang -.- .Selama ni pun aku mana ada bukak  cerita pasal masalah aku.Orang tak bertanya.Aku pun tak payahlah nak susah-susah.*lari dari topik* sigh.
Gambar atas ni masa rumah Waja dapat No 1.Juara tu.Tak sangka kan Juara?Alhamdulillah.Aku pakai kasut warna kuning.Nampak tak?Hum.Terima kasih.Gambar ni je kenangan aku untuk tahun ni.Maybe sebab ramai kot.Puan Suhaila pun ada kot*sengeh*Rumah Waja the best ;) 


Masa ni dengan Sophia jugak.Kitorang kembar.Opssss XD .hummmm tak lah.Dia comel ken?Sebelah tu Wawa.Dia tu pulak asyik sakit bagai -.- menyampah nyahhhhh.Masa ni lepas kitorang habis merentas desa .kitorang lepak kat dewan saruta bagai.Nyanyi lagu Maher Zain lah apalah.Seronok lah time ni.*Serius*




Ni pulak kak Safi.Nama dia shafeera.Dia baik je dengan kitorang.Rajin tegur kitorang.Dia MPP yang paling tegas lah jugak.Seronok bila ada senior yang memahami macam dia.Masa ni kitorang nak tunggu puan panggil nama naik atas pentas.So,kitorang kat bawah ni punyalah excited bergambar.Maaf Puan.Kak safie the best jocker.hum.dia haritu buddyz PRS.Then,Fasilitator untuk kumpulan rejoice.kumpulan aku sendiri.kitorang tahu kitorang comel.*sengeh*


Gambar ni paling seronok.Lepas kitorang dah dapat gelaran Juara tu.Kitorang dapat hamper sekali.Encik Hafiz pun suruh ‘bagi-bagi sama rata’.Kitorang serbu lah.Rakus tak rakus punya pelajar asrama ni.*angkat kening* Tapi,masa ni aku tak amik pun.Tak larat lah.Takpe.Rezeki diorang kan J


Kak Hani pun rumah Waja.SENGEH je lah bila Nampak dia.Dia pun MPP.Tegas.Serius.Comel pun ada.Bodek-bodek dengan Kak Hani nak amik gambar dengan dia.Dia pun pantang Nampak kamera J


Masa ni Umar rakus gila.Mana satu dia nak aku pun tak tahu.Umar ni ramai peminat.Tak de lah sangat.Perasan Handsome.Perasan comel.Perasan tinggi.Perassan BAGUS.Semua dial ah.Hum…senang citer bajet bagus -.-


Ye.Tahu tu.Tahu kitorang comel.Kfine perasan dah.Hum gambar ni amik secara tak langsung.Macam candid lah.Tak macam pun :3 Dalam hati aku bebeunga-bunga dapat no 7.No 7 je pun :P opsssss XD


Ni dengan siapa ntah.Tak kenal pun.Tapi dia kenal aku.AWESOME en?hummm.Tak ingat nama dia pun jadi isu.Kbye!





With chika.Budak dorm tapi dia slide A.Aku slide B.hummmm.dia pernah cium bantal busuk aku masa dia tertido kat katil aku.Tak percaya?kerekkkk :P


See!tak percaya lagi sudah XD yang penting sekarang kitorang tak rapat.walaupun satu dorm.Masing-masing sebok dengan kompetensi.lagipun Final Exam untuk sem 1 dah nak dekat.So,kitorang tak boleh memain lagi.



With syahir and chika.Belakang tu ada Puan Suhaila.Awesome kan?masa ni Puan mintak tolong.Lepastu aku watlek je cakap.Sekejap Puan saya nak amik gambar.*sengeh* lah-lah dia yang menyelah.



Sofya,Ummar,Baim and Hfiezah J were the best  ;) BTW,Aku dengan Ummar rumah waja.Kami sedondon.LOL -.-


Ekceli,Syahir dapat Juara.hum.Tahniah.*jeling* Jet-jet leteww :P


Muka teruja sebab dapat amik gambar dengan Sir King.Haritu je dia hensem.Hari lain tak J










With Naqiudin.Dia masuk silat :) Silat cekak :) Dia awesome.Orang semua panggil dia Ah Chong.Maybe muka dia macam  cina sikit kot .

Ekceli,aku sanggup buang masa sebab nak tunjuk cerita dekat korang pasal bende yang tak begitu penting.Assalamualaikum :)


♥ Past / Future ♥