☺ Aidil? :)
Sunday 24 March 2013 | 10:36 | 0 love drops

Seronok kan jadi pelajar Kolej?Tak sangka seronok macam ni.Sejak kebelakangan ni,fikiran aku berubah-rubah.Pendirian aku tak tetap.Aku cepat ambil emosi.Entah.Tak tahu kenapa.Aku suka marah-marah.Kadang-kadang aku rasa nak maki je orang yang selalu sakitkan hati aku.Aku letih.Aku lelah.Aku penat.Ruang untuk aku sendiri entah ada atau tidak.Ada.Memang ada.Belum ada kesempatan.Perasan?aku jarang tulis blog.Malas nak berkarya.Okay.Tade mood.


Semalam jumpa Aidil :) Thanks Awak belanja saya McD,walaupun saya tak makan.Thanks.Sedih bila awak cakap awak nak gi Sabah.PLKN? O.o lagi terkejut.Tiga bulan tu lama tahu?So,saya rasa saya ada masalah besar.Confirm saya akan meleleh kan airmata saya masa awak gerak gi sana.Saya sayang Awak ;) Jaga diri kay.Awak,Awak tahu tak awak comel bila kenyit mata dekat saya?Dah lah sepet.Tak sabar nak tengok awak botak XD opsssss.Saya mintak maaf awak.*sengeh*Masa awak cakap ni last kita jumpa sebelum awak gi Sabah.Saya rasa sedih tau.Tak dapat nak text something yang sweet.Macam selalu kita buat.Ekceli,awak ni selalu cari pasal dengan saya kan?ugut sayalah.Cabar sayalah.Tapi,saya tak berani buat :3 *eyelashes*Lagipun saya kan suka melawan awak ;) OPSSSSS.Tapi kan awak.Awak degil.Saya suruh awak bawak kereta perlahan awak bawak macam hapa je.Saya kat sebelah tu takut sangat.Sanggup kemek kan cup McD sampai tumpah-tumpah dekat baju korporat biru saya.Then,awak kata.Kalau tanak minum,buang je air tu.Sumpah saya sentap masa tu awak.Then,saya nak amik hati awak balik.Saya minum lah jugak memandangkan bibir kering -.- Kalau tak memang sebelum awak cakap saya dah buang.Lepas tu kan masa awak bukak radio kuat-kuat tu,saya memang nak jerit dekat telinga awak.Tapi tape sebab awak nyanyi suara awak sedap ;) heeee.Awak maaf.Sebab saya selalu cari pasal dengan awak pasal Aye semua tu.Saya betul-betul sengaja -.- Then,awak tenung muka saya dalam-dalam macam nak makan saya.Memang lah saya takut.Pastu awak sakat saya.Awak kata awak bukan pembunuh.Memang taklah saya nak pikir macam tu.*sigh*Never mind lah kan.Banyak nya saya hutang awak.Thanks sebab bawak saya round-round satu KL malam tu.Awesome moment tahu tak?Awak orang pertama yang saya jumpa masa saya baru balik haritu.Penat nak tunggu awak siap.Nasib saya tade janggut.Kalau ada,saya nak claim.Okay merepek dah.Awak saya rindu awak sekarang ni.Harap saya boleh jumpa awak besok.Then,boleh tegur macam biasa.Nak buka puasa sesama nanti :) Awak jangan merokok selalu tau.Saya risau kesihatan awak.Saya risau awak sakit.And pleaseeee,depan saya awak jangan cakap,tade sapa yang nak amik berat pasal awakLebih baik mati je.Tade nak menyusahkan sesiapa.Please jangan.Awak penting dalam hidup saya.Saya dah pandai rindu awak -.- okay dah.Sampai sini sahaja.InsyaAllah :) Saya berat hati nak biarkan awak pergi Sabah ;(

♥ Past / Future ♥