☺ #SAIPUL RAHMAN SUKUR
Saturday 10 November 2012 | 23:28 | 0 love drops
 
seperti biasa aku menulis dengan izin Allah.Moga kalian sihat seperti biasa :) BTW,kali ni agak santai sikit yelah exam dah lepas en?FREEDOM IS FREEDOM RITE?heee*sengeh*Sebenarnya aku macam kekok sikit nak cerita kat u ols semua en.Yelah nama kat atas tu.Nampak?nampak ken?Tade lah aku nak kekok sebelum ni ada je pasal si harith tu en.Okay,aku perlu jujur seperti biasa.
 
Masa tu en,aku en.aku Aku kenal si Epul ni dah lama.Dah kawan lama dah,siap bersayang-lagi.okay malu >.< Tapi,1 day tu,aku ajak dia g mekdi teman aku makan.Masa tu pulak hujan lebat.Kesian Epul,rumah dia dah lah jauh,then sanggup teman aku.Terharu kay terharu.Bawak kaum wey :) biasalah sapa tak kenal aku en.HEE.*bajet*so,aku ngan Epul pun makan macam biasa.Maaf,aku gelojoh masa makan.Kitorang sembang-sembang lah.Then,dia mintak aku suap burger dia.Tapi,aku amik burger aku suap dia.*sengehlagi*Lepas aku ngan dia dah borak lama-lama burger pun dah habis.Dah puas merajuk dengan dia semua.Tiba-tiba merul ngan kak pyka datang.Aku janji dengan dia pakai baju sama wey.*ini tipu*.so kitorang cari tempat lain.Baru je duduk awie datang.HEE.Merul ajak makan.Kitorang tolak lah.Baru lepas makan en.Merul pun ulur dekat aku lima ringgit ;) Epul pulak pepandang.Jeles lah tuh kan sayang? :P
 
Lama lah jugak kitorang borak sakan.Hari yang sama jugak ramai budak sekolah lepak kat mekdi lagi-lagi bebudak SPM semua.Katanya,study :) Dah lama-lama tu pulak,macam tade cerita nak cerita dekat diorng semua aku diam jelah.Layan tweet.Aku pandang luar.Macam kenal je perempuan.SAH!Teacher Aniza.Alamak.dah cuak bagai.Dah lah masa tu aku duduk sebelah Epul rapat pulak tu.Hadoi. -.- .teacher tegur kitorang.MALU weyh.Lepas dah salam teacher.Teacher pun blah.Lega sekejap.Aku fikir-fikir balik.Aku ngan Epul dah lama dah dekat mekdi,so kitorang ingat kitorang nak chaw dulu.Tapi kak pyka cakap lepak lu.Kitorang lepak lah jugak.Aku tengok jam dah nak dekat pukul 6.Aku ngan Epul pun chaw lah.Masa nak balik tu,Epul cakap ngan aku lepak kat taman.Aku cakap tak payah sebab tak solat lagi.Dia pun diam.Lepas dah cakap bye semua kitorang balik umah.Malam tu,aku text dia thanks semua sebab bla bla bla bla.Mungkin dari situ kot kitorang suka sama suka.Padahal tade sapa pun mintak kaple.Weird kan?Kelmarin kitorang OTP.Dia tanya aku ada bf tak.Aku cakaplah ramai,mana satu nak.Dia geram sikit lah ngan aku sebab aku memain en.Sapa tak geram en?dia serius aku memain.Lepas dari tu kitorang dah pandai rindu-rindu.Dah lah tu jelah nak kasi tahu.HEEEE*sigh*

♥ Past / Future ♥