☺ Noktah.
Sunday 25 November 2012 | 05:55 | 0 love drops

sememangnya.Kawan tikam kawan.sering terjadi.Menanti perbuatan kau yang seterusnya.Diam.Dulu kita pernah cerita itu dan ini.Gelak sakan tak ingat dunia.Kita janji sehidup semati.Tak lekang dari hp.Lagak seperti orang bercinta.Semangat BUDDIEZ katanya.Aku tersangat ingat perkara itu.Tak pernah missed kau punya call.Everything happen i always told you.But now,bende tu tinggal kenangan.Tak de sapa nak bertegur sapa.Tade sapa yang ambil berat satu sama lain.Semua tu buat aku hilang pedoman.Benar kata orang.Hebat kata perlian.Sempurna kata cacian.

Pernah kau fikir aku rindu siapa?Pernah kau ambil berat pasal aku lagi?Pernah kau berbual mesra macam dulu lagi?Pernah kau tanya aku,dah makan ke belum?macam selalu.Hari-hari aku tunggu call kau.Padahal aku tahu.Ia takkan pernah berlaku lagi.Kau sememangnya lelaki yang lupa siapa diri kau.Betul kata mereka,kita merancang Allah menentukan.Tapi,kalau macam ni cara kau layan aku,Aku anggap kita tak pernah mesra macam dulu.Janji nak ambil berat pasal masing-masing.Biarlah orang kata,kita couple.Kita tetap rapat.Tapi,kau lupa aku.Dah dapat apa kau nak.Kau lupa aku.Memang betul,aku tak harap apa pun dekat kau.Tapi satu je.Tolong hargai aku.Itu sahaja.Memang senanglah kau hanya mengata.Aku yang tanggung.Tak seberat?Kalau aku tak kuat,Aku tahu ujian ini bukan untuk aku.

Kau bahagia?Alhamdulillah.Aku hanya mampu tersenyum.Janji kau mana janji kau?Terpaksa aku telan seorang diri.Aku terpaksa tipu diri aku sendiri,tipu semua orang.Aku tabah tanpa kau.Kau tak pernah ingat aku.Tak pernah.Aku cuba call kau,pernah kau angkat?konon dalam FB rindu aku bagai.Ya Allah,sakitnya hati aku bila kau tipu aku.Apa dosa aku dekat kau ye?Nasib aku tak mengharap.Tapi,kenapa kau tak pernah nak hargai ni semua?Aku tak faham.sungguh!Tade apa yang nak dibanggakan dengan kau sekarang.Kau anggap semua ni remeh.Tak pernah terfikir.Aku bagaimana.Mana Kasih kau dekat aku dulu?Kau nak tahu?Aku selalu terima perubahan diri kau.Bukan mudah.Aku telan jugak.Kenapa dengan kau?Perkara yang kecil diperbesarkan.Salah aku jugak.Layan kerenah kau.Melampau!Kau nak orang berkasih dekat tapi kau.Hanya sombong.Cukuplah kau buat aku derita.



♥ Past / Future ♥