☺ KAWAN= K=kau A=ada W=waktu A=aku N=nangis
Thursday 23 August 2012 | 15:30 | 0 love drops


                    Astagfirullah!Pagi lagi aku terjaga.3.15 A.M.Payah untuk melelapkan mata.Segera tanpa berlengah pergi ke tempat yang sesuai untuk mencari ketenangan.Mungkin gambar kali ni agak mejengkelkan.sebab terlampau gedik rasanya.


aku tahu aku sangatlah tak sempurna.so now on,aku just aku.


Mungkin juga aku selalu menyakiti hati kawan-kawan aku diluar sana.Ramai juga tak berapa gemar sikap aku yang panas baran.Namun,itu hanya keluhan.


Istilah sahabat itu sangat berhagra.Lebih dari emas permata.Tak sama.


Biarpun aku tahu.Satu hari nanti,aku akan disakiti oleh rakan yang sangat rapat.


KAWAN.K=kau A=ada W=waktu A=aku N=nangis



walaupun aku selalu cari pasal.maafkan aku.


aku tak sehebat kawan-kawan lain.


hanya mampu tersenyum buat sementara.



mohon maaf kawan.


SELAMAT HARI RAYA <3






mungkin kali ni kegembiraan aku sementara.sebab lepas ni akan ada orang yang menyakiti aku.Ingat tu.Aku tak mengharap untuk disakiti.Malah aku menharap dihargai.Tipu kalau kata semua perempuan suka disakiti -.- terima kasih kawan >.< <3 aku sangat menyayangi kau :*




♥ Past / Future ♥