☺ RAJA MUHAMMAD AZREENSHAH BIN RAJA BADRISHAH
Saturday 14 July 2012 | 07:01 | 0 love drops

\Kepada seorang yang telah hilang kepercayaan dekat aku/

Dulu aku pernah terharu.Aku juga pernah berkawan.BOHONG jika aku cakap aku tiada kawan rapat.Hamba Allah yang sebaik kawan.Tak terbakar ke kau kawan baik sendiri penipu -.-.Mungkin kita boleh dengar penjelasan,kadang-kadang diri sendiri hilang kesabaran.Akibatnya,mulut manusia!YA,kepada sesiapa yang terasa,maafkan aku untuk pengkhianat setia.Aku memang ego tinggi.Tapi kalau kau tak boleh terima aku.SO get out jelah citer dia ;).Easy kan?Mungkin aku terlalu RESPECT dengan orang sampai orang sendiri pijak kepala aku.Better kau berambus dulu dari mata aku yang rabun ni,sebelum aku buang kau.Kau pandang-pandang aku.Kau jeling-jeling aku.Kau f***-f*** aku.Cerita dekat geng baru kau.Aku batak dengan kau -.-*Godai untuk kau sahabat :3

Kau ada kawan baru.semua perempuan.Aku pun ada.Tapi,aku tak ramai kawan perempuan yang boleh faham aku.Tapi lelaki sorang ni yang faham aku.Teramat faham lebih dari senior aku.Dia bukan Boy aku.Tapi dia abang kepada atitude aku.Setiap apa yang aku cerita dekat dia,dia mesti ada tunjuk cara dia,buat aku bangga jadi adik dia :) Kadang-kadang dia lebih tahu apa dilema aku sebelum aku cerita -.-
Macam tukang dukun :) >.< Malu pulak aku dengan dia....BTW,aku pantang betul tengok dia merokok depan aku -.- memang aku rampaslah rokok tu citer dia .




MUHAMMAD AZREENSHAH BIN RAJA BADRISHAH
AYE,SENGET,GILA,MANJA
*dia adik sebab tu aku panggil dia manja.sakai ouh -.-
6 BELASAN
SMART STUDENT
KERAMAT.

nak ADD dia,ADD lah http://www.facebook.com/aye.oneal :)

sekian :)









♥ Past / Future ♥