☺ sensitif sekejap :)
Wednesday 13 June 2012 | 10:14 | 0 love drops



untuk aku yang suka meluah rasa dalam blog.....aku rasa tak semua benda aku perlu cerita..ia berkait rapat dengan rahsia sebenar aku.Konon malam ni,buat aku menangis,konon malam ni aku tak suka dicuit.Ikut perasaan.Tapi malam ni jugak buat aku iri hati,dendam aku semakin membuak.
konon tulis entry ni ramai baca\bajet hot gila minah ni/.dengar lagu tercipta untukku sambil lap air mata meleleh,sampai nak telan je....\lap airmata/.aku perlukan pembaca yang sudi lihat entry aku....kadang-kadang aku takut rahsia orang aku cerita.sebab aku sekarang tak jujur.Jangan harap kejujuran aku lagi.

sekarang jugak,Dia tak perlukan aku.konon setia.YE,setia.setia dia pada tarikh.aku tahu aku perlu rahsiakan sebenar siapa diri aku.Kadang aku lemah dengan kata-kata manusia yang berkait rapat.susah untuk aku cari situasi sebenar untuk aku.hati aku perlu bersabar dengan kerenah semua orang.\hati aku konon hati batu,tak de perasaan/aku jugak kena beralah.sakit hati aku.konon tahan biar semua nampak aku okay.balik rumah berlari masuk tandas.berebut dengan abang,konon perut meragam.nangis tak henti macam orang putus cinta.masuk bilik cari tisu.bukan satu aku tarik.semuanya lima helai tisu.nangis macam orang hati batu.Hati tuli.tak tahu persekitaran.Dalam hati \hanya tuhan yang tahu/

Nangis sorang-sorang aku ingat semua tak tahu.konon sembunyi dalam hati,luah kat blog.biar semua tahu.nangis bagai nak rak.akhirnya,kantoi jugak.dia kata aku tak kuat.lemah.Aku diam.... dalam hati \semoga kau faham aku/.ternyata aku mengharapkan orang yang salah.hilang kepercayaan aku dekat kau.lama aku tunggu kau,ni yang aku dapat :) .semoga kau berubah.setiap malam aku tunggu call kau,text kau.'selamat malam' pun jadilah.Tapi kau biar aku tertunggu-tunggu.sumpah kau selfish.aku nampak SETIA kau gred berapa.bukan dorong aku,bukan kasi aku semangat.Kau jatuhkan aku lagi.sepatutnya dari dulu aku tak kan kenal kau.Sebab ego aku yang ni lah aku terperangkap.\hati merintih/ YA,mungkin kita perlu bergaduh lagi,lagi,lagi dan lagi.Biar aku menangis setiap hari.Biar aku jadi buta sebab menangisi perangai cilaka kau.Sabar.itu perbuatan aku. :)

Dulu,kalau kau sanggup tunggu aku.kenapa kau tak boleh nak sabar macam dulu.panas baran.jumpa aku  tengking itu-ini.air mata aku ni tak boleh keluar dah.Dah kering.'HANG' dengan budak-budak kau,macam aku jadi bodyguard korang.ikut kesana kesini.bawak benda yang paling aku benci dan tak kan pernah aku sebut lagi.relay dengan aku,skandel lama jadi awek.PB jugak kau.muka alahai hensem ;) tapi hati kau susah nak faham.hati batu.konon tunggu aku dekat alimaju.tunggu kau punyalah lama.\i dah balik/ text kau yang padat dengan makna.CILAKA.2 jam aku tunggu.aku boleh buka buku sejarah habiskan 2 bab.untuk kau aku tunggu bagai nak rak.lepas isyak keluar cari kau.balik pukul 1.00 pagi.Risaukan kau tahu tak?sekarang,aku rasa.better aku undur sebab kau dah ramai sangat perempuan yang kau simpan.aku tak nak jadi KULI kau.aku bukan dibayar gaji.aku ada perasaan.

sanggup rampas HP aku semata-mata orang tak nak ganggu aku.Last-last aku juga yang dapat text awek kau.tahniah.kita berjaya jadi musuh ;) orang yang aku paling benci sekarang adalah KAU!meluat aku tengok dengan ayat gatal kau.jangan lah harapkan aku jadi KULI kau lagi.aku tak sanggup.sumpah,tak sanggup.

aku rasa kalau panjang-panjang entry aku sapa nak bacakan?so better aku stop sampai sini.sebab mata aku dah mengantuk.badan berpeluh-peluh.so aku perlu cepat ambil medicine aku.selamat malam kengkawan :) ASSALAMUALAIKUM.

♥ Past / Future ♥