☺ perempuan lemah?aku atau kau?
Thursday 28 June 2012 | 04:45 | 0 love drops



sebab akan ada orang yang benci satu sama lain aku cuba untuk elak perkara itu.cuba memahami isi hati masing-masing.sebab aku tahu,hati itu bukan boleh dibuat main.lagi-lagi orang yang paling kita sayang.Mahu dibelainya hati kita.mahu dijaga nya hati kita supaya jangan sesiapa yang menyakiti.perlu juga jaga perasaan kawan-kawan yang ada sekeliling.jangan balas budi mereka sebaliknya hargai mereka.itu sebab aku tak suka dikongkong.lagi-lagi dengan seorang BF.\kenapa perempuan lemah hanya pada seorang lelaki?dia belum sah jadi suami kau/aku cuba untuk tidak mengelirukan kata-kata sekeliling.Dia tiada hak untuk kau lagi.

meskipun kau terapkan SEHIDUP SEMATI bagai.kau tahu ke dia curang dengan kau?dia tahu ke kau curang dengan dia?it doesn't mean hanya kau seorang yang ada BF dekat dunia ni.kau tahu?sakit hati aku makin menjadi-jadi bila tengok perangai meluat kau.konon ber U dan I dengan aku.geli.....bukan aku taknak speaking.ye,aku tahu my english always make me failed.tapi lidah aku lidah melayu asli.aku tak bersedia untuk tukar bahasa ibunda aku.mesti sakit hati bila melayu bercelupkan mat saleh.....Don't you?Terasa melayu ni senang diperlekehkan.melayu mudah lupa.konon,kalau pergi luar negara kena cakap english la?aku tengok pelawat-pelawat yang kat Malaysia nie pun pandai cakap melayu...kau pulak lebih.....geli tekak you

Sifat kau yang makin pelik aku tengok sampai bulu ketiak aku pun hampir-hampir gugur,kau ni perempuan jenis apa ea?nak tahu sikit boleh?perempuan murahan ke?ayam-ayam?kau susah nak faham apa perasaan kaum sejenis dengan kau.agaknya kau ni HATI BATU ea?HATI KERING? kau pilih lah mana satu yang padan dengan kau.lelaki hanya nak duit kau.asal kau dah terdesak sangat ea nak menggatal?belajar dulu boleh?tahu lah kau pandai.YOUR CRUSH IS MY CRUSH bagai -.- ayat paling aku menyampah.lepastu CRUSH kau dah kaple dengan orang lain....nak menangis bagai depan aku....FEEL SO SAD TO YOU :P

aku selalu ingat keluarga aku keturunan siapa.aku selalu ingat keluarga aku tak sedarjat orang lain.keluarga aku pun tiada HAK untuk terima gelaran Dato,Datin,Tan sri dan sebagainya....cukuplah dengan nama yang onyang aku kasi buat cucu-cucu dia dan anak-anak dia.akhirnya,bahagia jugak hati yang rawan.Tapi sementara,masalah yang selalu buat aku celaru membataskan pergaulan aku.aku tak nak melepak lagi sebab dalam lepak itu boleh buat aku menggossip pasal orang lain.sebab dari itu aku cuba elakkan....berubah lah kerana Allah kerana kamu hanya sementara didunia.

♥ Past / Future ♥