Wednesday 2 May 2012 | 00:00 | 0 love drops


سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ

Ya Allah, jika aku jatuh cinta,Ya Allah.
cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya pada-Mu
Agar betambah kekuatanku untuk mencintaimu...

Ya Muhaimin,jika aku jatuh hati.
Izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut pada-Mu Ya Allah.
Agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu...

Ya Rabbana,jika aku jatuh hati.
Jagalah hatiku padanya.
Agar tidak berpaling daripada hati-Mu...

Ya Rabbul Izzati,jika aku rindu.
Rindukanlah aku pada seseorang yang merindui Syahid di jalan-Mu.

Ya Allah,jika aku menikmati cinta.
Janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya,
Bermunajat di sepertiga malam terakhir-Mu.

Ya Allah,jika aku jatuh hati pada kekasih-Mu.
Jangan! jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh.
Dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepada-Mu.

Ya Allah jika kau halalkan aku merindui kekasih-Mu.
Jangan biarkan aku melampaui batas.
Sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepada-Mu.

    • آمِيّنْ... آمِيّنْ آمِّيْنَ يَا رَبَّ الْعَالَمِيْنَ


♥ Past / Future ♥