☺ Halusinasi
Saturday 26 May 2012 | 20:07 | 0 love drops



tergamam bila aku berkata.Itu yang benar.seronok melihat gelagat kau yang diam seribu bahasa.semoga kau terus begitu.aku cuma menahan ketawa yang akan meletus bila-bila masa saja.Cukup kau pernah benci aku.Terima kasih kerana pernah membenci aku.Kadang-kadang gelagat kau buat aku benci kau!Kau anggap aku seperti boneka.Konon-konon aku tak sedar perihal kau.Nak jaja cerita itu dan ini melibatkan nama aku.Sakit hati bila kau ketawa sinis depan aku.Tak sedar siapa yang kau cari waktu susah.Cukuplah untuk mengkhianati aku depan geng baru kau.

Harap kau sedar,dengan siapa aku berkawan,dengan siapa aku 'hang'.Aku tak nak pelawa kau.Jauh sekali unuk mengatakan JOM!Sebolehnya aku tak nak kau tahu langsung.Biar kau sedar,apa yang kau buat dekat aku.Seakan tak percaya,seolah bagai mimpi,namun nyata adanya.Hati terpaut sedih seketika,hilang semua rasa dihati.Kata dengan seribu makna.Kata dengan sejuta rasa.Saat hati Di rundung gelisah,Langkah kaki terasa henti.Semua yang berawal dari tak ada,Semua yang tak ada,nanti kan menjadi ada,Silih berganti,bersama arus perputaran waktu.

Jika kau membaca,Terima kasih.bukan untuk meneruskan pendendaman kau dan aku.Jauh sekali orang ketiga.

'Maafkan aku!'.
Halusinasi.
Moga iya diluahkan juga.









♥ Past / Future ♥