☺ Take Note!
Wednesday 9 May 2012 | 09:39 | 0 love drops



Disaat aku kehilangan,kenangan sentiasa menemaniku.
Disaat aku kecewa,gelak tawamu mengasyikkan.
Aku terleka sebentar dengan khayalanmu.
Terleka dengan senyumanmu.

Andai kau tahu,kenangan ada saat yang paling indah.
Andai kau tahu,aku menangis tanpa kau disisi menemankan aku.
Andai kau tahu,semenjak kita tiada apa,
aku tidak pernah mengharapkan kau untuk temui aku.
Jauh sekali mengucapkan HAI!

Aku kini bersyukur,sebab aku dah tak da apa-apa kaitan dengan kau,
aku mungkin lebih bersemangat apabila aku tidak dikongkong hebat!
Aku disini ada azam yang baru.
Aku disini aku yang baru.

Aku tidak akan melatah dengan begitu kuat sekiranya aku hanya pelajar!
Pelajar yang hanya belajar,makan dan tidur.
Itu aku!

Mencari arah yang terang,moga aku terus dengan kehidupan sebenar bukan dengan fantasi.
Perjalanan aku jauh untuk mencapai apa yang aku idamkan.

PMR!itu sudah pasti.
6 bulan itu semakin dekat.
Aku perlu kuat untuk hadapi hari-hari mendatang.
Aku tanpa kau!semestinya aku mampu.

Hidup ini ibarat roda,
ia sama seperti apa yang kau bayangkan.
Kini!aku bungkam!
Bungkam dengan apa diri aku yang berkaitan kau!

Moga kau tahu aku kini tenang-setenangnya,
lebih cerah berbanding biasa.




♥ Past / Future ♥