☺ kini saya berhati batu =.=
Friday 4 May 2012 | 03:13 | 0 love drops





Jangan biarkan perasaan benci saya berulang,walau sekilas.
Jangan biarkan perasaan sakit hati saya,sebab saya akan benci awak sekali.
Jangan paksa saya,bila saya benci awak,saya akan tendang awak sampai masuk lombong bijih timah.

Jangan buat saya marah.
Jangan buat saya sakit.
Jangan buat saya menangis.
Jangan buat saya benci awak.
Jangan buat saya terabai.
Jangan buat saya tak de perasaan.
Jangan buat saya seperti dibuang.
Jangan buat saya jeling panas kat awak.
Jangan buat saya malukan awak depan orang ramai.
Jangan buat saya tak khusyuk bila saya tendang orang.

kalau saya kata jangan.so,bercakap dengan saya mind your words.
tegur saya,behave yourself.
kalau awak kutuk belakang saya tak pe,because i dind't know.
kalau awak kutuk depan saya,saya akan tunjuk FUCK dekat awak,then i will say,take it back damn!

jika awak mahu tegur saya,tegurlah.
jika awak mahu ketawakan saya,ketawalah sepuas-puas nafsu ketawa awak.
jika awak mahu saya tendang awak,you better run first.
Tapi,kalau awak depan saya,saya akan tanya You want to eat my feet?

saya memang cerewet.
saya memang pilih kawan.
saya memang selalu menang.
bila mulut awak terbuka,saya juga turut melawan kata-kata manisan mulut awak.
awak jika awak mahu saya hormat awak,saya akan hormat.
jika awak mahu saya benci awak,silakan.
jika awak mahu ikut rentak permainan jahat saya,ikutlah.
tapi dosa awak tanggung sendiri.
jika awak mahu saya bersahabat baik dengan awak,kita jadi lah kawan biasa.
sebab pada masa juga,saya akan buang awak bila-bila masa sahaja.

Jika awak mahu hubungan saya dengan awak berkekalan.
Hormat pantang larang saya.
Hormat kehendak saya.Justeru itu,saya hormat kehendak awak.

jika awak tak puas hati dengan cara saya loose kehidupan saya,
SEE face to face.
I'll kick you like a damn!
semoga awak faham manusia yang berhati batu =.= ;)




♥ Past / Future ♥