☺ u forget something dear! -.-
Tuesday 1 May 2012 | 03:22 | 0 love drops



Kadangnya memang lemah.Rapuh terkena tohmahan.Hebat kata perlian.Tapi,kuatkan diri,Istighfar,yang satunya ayat yang aku harap tidak lekang dari bibir.Tiada siapa yang tahu keistimewaan dalam diri aku.Hanya aku yang tahu.Bertuah memiliki tubuh kecil molek ini :) .Terima kasih Tuhanku.Dalam diam aku.Sebalik senyuman aku.Aku banyak pendam.Aku punya perasaan.Sama macam manusia lain.Memang habat syaitonnn,syaitonnn yang bertopengkan manusia.Hanya tahu ketawa melihat orang jatuh di depan mata.Aku tidak yakin sama ada mereka sedar atau pun tidak.Neraka.Itu memang ada.Pasti.Aku sudah matang,merangkak jauh tinggalkan zaman keanak-anakanku.Tapi belum puas aku mengenal orang yang macam kau.Tak tahu bezakan sama ada dajjal ataupun syaitan.Memperalatkan orang yang bodoh.Seperti kau malaikat.Sempurna!Tiada dosa.Dalam dunia.Tiada cela,tiada mengata,tiada dengki.Kawan itu bukan dunia namanya.Akhir zaman,dosa di mana-mana sahaja.Inilah dunia aku.Dunia kau.Dunia kita.Penuh nikmat.Penuh kecelakaan.






♥ Past / Future ♥