Sunday 6 May 2012 | 09:46 | 0 love drops




Hari ni,aku di kutuk lagi.Dihina dengan kata-kata yang pedih.
Sehingga aku merasakan diri aku hilang kewarasan.
Berhentilah hina aku.jangan pandang rendah pada diri aku.
Kata-kata tohmahan kau,buat aku sesak bernafas.Hilang punca.
Menangis!itu yang aku lakukan.

Cari arah.Terus kehadapan.
jalan yang terang ingin aku cari bukan dinanti.
malam ini tiada senyuman,tiada perasaan.
aku buntu.siapakah aku?tiada perasaankah?atau hanya boneka?
siapa yang boleh faham aku?siapa yang boleh tenangkan diri aku?

aku kini bermunajat,jika nyawaku diambil.
ampunkan dosaku yang semuanya buatkan kau benci aku.
kenanglah aku dengan perbuatan jahat aku yang hanya buat kau benci aku sepuas-puasnya.
Senyumlah sepuas-puasnya jika engkau benci aku.
moga aku dapat lihat senyuman sinis kau.

hentikanlah perbuatan kau.enough!
terima kasih atas pengaiban kau depan kawan aku tadi.
simple ayat kau,tapi kata-kata kau sinis.
kau berhati busuk.seperti kelabu tahi anjing.lawa lagi taik aku!

Aku cuba faham kau,yang teruk berperangai.
aku cuba faham stail-stail yang cuba kau tampilkan.
aku cuba buat perubahan pada diri aku dengan mengenakan pelbagai pakaian yang warnanya terang,
tapi senyuman aku tampillll mengalah.

aku tahu itu salah aku.
bak kata orang,urusan rumah tangga jangan bawak.
eh!kau kalau orang terdesak,apa yang cuba kau lakukan?
apa yang kau cuba tampilkan.

Seperti aku kata dulu.Terima kasih atas pengaiban kau.
sehingga kini aku mohon sifat kau yang satu itu,dikikis :)





♥ Past / Future ♥