☺ Aku hargai itu :)
Wednesday 16 May 2012 | 11:45 | 0 love drops


Maafkan aku andai aku merampas hak kau.
Maafkan aku kerana merampas kebahagian kau.
Maafkan aku kerana aku tidak tahu semua itu.

Jika engkau tahu,aku tidak memaksa sesiapa untuk benci aku,
sebaliknya,
berkawanlah untuk mengenal aku.
Jika niat engkau betul,aku tahu engkau sentiasa dibelakangku.

One direction*bukan penyanyi tu -_________-
satu arah untuk aku perbetulkan kesilapan aku.
Mungin dari sekarang!
tak perlu paksa aku dengan cara yang sekasar engkau tampar aku,engkau hina aku.
Bukan niat aku untuk mengungkit.
Ianya nyata lagi fakta. 

Pelempang kau buat hati aku membengkak!
bengkak dengan perangai kau yang tak sudah-sudah iri hati.
Perbetulkan niat hati kau.
Semoga kau berubah secepat mungkin.
Aku peduli hapa?

Biar semua tahu,engkau begitu dan sebegitu rupa.
engkau buat diri kau untuk orang benci kau.
orang akan anggap kau,HATI BATU.
Mungkin kau tak tahu dan tak ambil peduli.

Perbetulkan diri sendiri,sebelum perbetulkan orang.
cara tersendiri,bukan tiru cara orang.
Prinsip aku yang tak pernah luput dari ingatan.

Jika engkau bertegur,aku sapa.
Jika aku tersalah,tegur aku.
aku x nak lagi dihina buat sekelian kalinya.*eh,betul ke sekelian? -_____-

Terima kasih memalukan aku.
Terima kasih membenci aku.
Terima kasih kerana mengenaliku.
Terima kasih menghina aku.
Terima kasih atas pelempang kau untuk aku.
Terima kasih buat segala-galanya.
Aku hargai itu :)

♥ Past / Future ♥