☺ Hipokrit -.-
Thursday 19 April 2012 | 02:30 | 0 love drops

kau pernah dengar?Langit tak selalunya cerah.Terbongkar rahsia yang kau rahsiakan.Pecah Tembelang.Seronok melihat gelagat kau.walaupun aku rileks buat-buat tak tahu.Semua orang kenal kau.baik.kononnya.Tak penat ke berlakon?Drama betul hidup kau.Mintak di ampunkan dosa cepat-cepat dekat orang kau jatuhkan..Semoga masih sempat.Tak bertimbun dosa kau.STOP TO BEING HYPOCRITE!berhentilah mengaibkan orang.

Aku MUNGKIN tak Hypocrite.Memang aku banyak haters.Sana sini haters.Jalan sana orang benci.Entah apa yang aku buat tak benci.Entah apa lagi aku nak buat kat dunia ni.Entah dekat mana lagi muka aku,aku nak letak.Aku pun dah banyak bersabar.Kalau boleh aku berterima kasih,akan aku ucapkan terima kasih yang takkan terhitung.Terima kasih buat HATERS.'Love your haters.They are you biggest fans.WHY?Because they keep on wasting time just to watch your every wrong move'.After this i'll loveeee my haters as much as they love me.Aku dengan kau tak ada beza.kerana kau perempuan dan aku juga perempuan.Berbezanya kita hanyalah umur.Walau sepi tanpa kata dengan hati busuk kau,bawalah dia kemana-mana.Aku tak kesah kerana aku tahu hidup aku seperti apa.Dan aku sudah maafkan kau dan semoga Allah juga mengampunkan dosa pengaiban kau.

Seperti yang aku katakan.Aku memang tak ada salah dengan kau langsung.Dan tiba-tiba nak mengutuk aku sperti itu.ADIL.Dunia banyak mengajar aku erti kematangan.ALHAMDULILLAH.Seperti kau juga,begitu.Tapi kau semua Haters yang berjaya sebab kau tahu setiap apa yang aku sebutkan.Dan KAU tak perlu nak perli perli aku di FB untuk mencari publisiti.Kerana tuhan tahu hati kau.Dan terima kasih Haterssss sebab mengaibkan aku. -.-.

Ingatlah bahawa bila menghina orang lain,tidak menjadikan kita lebih mulia.Dan bila kita muliakan orang lain,tidak pula menjadikan kita hina.

P/S:BERBAHAGILAH KAU DENGAN PENGAIBAN SEMENTARA KAU. 
FROM ME:ADMIN :)





♥ Past / Future ♥