☺ berdiri di alam nyata
Monday 9 April 2012 | 01:46 | 0 love drops


Awak!
Thanks sebab pernah ada tempat di hati saya,
Thanks sebab pernah kenal saya walaupun sekejap.

Awak!
kisah true story kita sekejap,21/1/12-7/4/12.
bagi saya sekejap sangat.
Terima kasih sebab jadi yang terbaik.

Awak!
2 bulan 2 minggu 3 hari kita couple.
selama kita couple kita ada merajuk,gadoh n bagailah.
awak bagai nak rak,ajak saya jumpa awak kat puncak kan?nak tak nak jea saya pergi.
#tapi saya ikhlas wak.btul x tipu! :)
gambar yang kita g puncak tu saya simpan lagi,tak de niat dalam hati saya nak buang.
#btul,x caya?awak tgk lah, atas tue kan ada.

Awak!
hargailah die sebab awak dah sayang die sekarang.
awak jangan biarkan die sedih sorang-sorang.
awak jangan buat die,macam awak lupakan saya.

Awak!
antara saya dengan Harith dulu kitorang pernah kaple sebelum saya kaple dengan awak 
:)
tapi awak x pernah tanya saya siapa Harith kan?
ye,saya tahu mungkin salah saya jugak sebab x kenal kan awak dengan die.

Awak!
mase bedday awak haritue,saya tahu,saya ingat.
tapi saya buad-buad lupa sebab saya nak tengok awak tegur saya tak.
Then,awak tegur jugak saya.
saya saja nak jadi orang last wished awak.

Awak! saya memang nak kasi awak nie.
S-untuk superhero.
tapi hajat saya x kesampaian sebab awak meminta untuk mengundurkan diri.
oke,tipu kalau saya x nangis.
tapi x pe,kalau saya jumpa awak,saya kasi awak k?

Awak!
malam lepas awak mintak break tu,saya tak boleh tido.
saya nangis sepuas-puasnya.
awak yang terhebat!

Awak!
simpanlah cincin n gelang tue elok-elok.
kalau awak dah tak nak semua tue,awak buang jea dalam tong sampah.
jika benar,awak memang Hebat!

Awak!
saya disini bukan lagi disisi siapa,
bukan lagi milik siapa-siapa.

Awak!
kalau boleh,kali nie last saya mintak kat awak,
sekali jea awak kenang peristiwa cerita kita.Sekali jea wak.
jangan menangis lagi sebab saya lukakan hati awak.
bukan bermaksud saya x sayang awak.

Awak!
biarlah kita terputus disini,
izinkan saya tuk cari kebahagiaan yang terbentang di alam ini.
Turut lah kata hati mu kerana itu memng benar.
Bangkitkanlah setiap kenangan kita.
biarlah namaku terpahat di sudut hatimu mencorak pengalaman kita.
biarlah itu menjadi bukti cerita kita.

Terima kasih sekali lagi,sebab pernah jadi superhero tuk diri saya.harap awak bahagia lepas ketiadaan saya.Awak!jangan lupa LINK blog saya.penat saya copy tuk awak.semoga berbahagia :)




♥ Past / Future ♥