☺ bak kata orang cerita lama jangan dikenang*aku bukan nak ungkit,nak luahkan apa yang terbuku dalam hati.
Wednesday 8 February 2012 | 08:04 | 0 love drops
Cukup sebelum ni aku terluka sebab lelaki lain.Unfair kalau salah aku againnnnn.Tolonglah jaga perasaan orang yang berkasih dengan kau.Mungkin kau tak sedar perbuatan yang kau buat tapi hati aku sabar,dengan perangai kau.Sabar pun ada had nya.Kau pernah kata dapat lebih baik dari aku pun tak pe.Sungguh dalam sangat ayat kau menusuk kat dalam jantung aku.Tuhan je tahu perasaan aku.Tak sangka kau tunjuk ego kau depan best friend aku.Mungkin dia faham masalah hubungan orang berkaple!Tapi bagi aku takkkkkk sangat-sangatttt.Aku pun ada maruah,aku pun ada masalah.Tapi aku tak tunjuk.Mana kau punya sifat gentleman kau?Mana kau simpan maruah aku?

Cukup lah kau dah lukakan hati aku.Aku dah lupakan kau.Kenapa kau cari aku lagi?Bukan ke kau kata kau dah x nak contact aku lagi?x nak im aku lagi?x nak skodeng blog aku lagi?x nak curi-curi masuk account facebook aku lagi?Tapi mana kata-kata indah kau?Kenapa kau tak cari orang yang better lebih baik dari aku?Mana janji kau?MANAAAAAAAA?Aku tahu kau masih lagi berdendam dengan aku,pasal bergaduh dengan awek baru kau.sumpahhh aku x nak kacau kau dua lagi.sumpah sangat-sangat.Aku x nak kau,aku x nak kauuu!Tolong lah pergi jauh dari hidup aku.....Tolong lah.Kau tak pernah ganggu aku cam nie.

Kau cari lah orang yang boleh terima kehendak kau dengan akal fikiran yang waras.Aku dah letih.Aku x nak kau ganggu aku lagi.Kau pergilah cari yang lebih better.Pergilah kau dengan membawa sekeping hati yang takkan diterima langsung.Cukuplah dengan kata-kata manis kau,dengan janji-janji yang tak  berkesudahan.Cerita dongeng yang kau selalu ceritakan kat aku,tak kan berulang kerana cerita itu tersisip dilubuk hati kecilku.Pernah sekali kau excident because a third person.U told me u want to say cinta kita sampai disini....

Pergilah kau dengan kehidupan baru kau,dengan orang yang sangat kau cinta.Sungguh bertuah gadis pilihan yang ada first name of carta hati...... :(

♥ Past / Future ♥