☺ 1st post 2012
Saturday 14 January 2012 | 02:47 | 0 love drops

Harith antara aku dengan kau kita bertentang mata masa mula-mula aku datang umah kau dekat kelantan.btul tak?masa tu family kita kenal satu dengan yang lain.
aku memang tak kenal kau time tu.
tapi secebis hati aku bisik dekat aku.'aku nak kenal kau mamat'
lepas balik dari kelantan kita dah mula bertegur.
aku add kau.kau approve aku.
kita sama-sama webcem.
aku suka sangat time tu,sebab aku rasa kau milik aku.
aku merajuk dengan kau sebab aku ikut mood,kau kene faham aku PEREMPUAN YANG LEMAH.
setiap kali kau on9 facebook kita sama-sama tegur.

sejak tu dah pandai rindu-rindu kau.
kalau sekali kau tak tegur aku,aku rasa jauh dari kau.
then,kau tak pernah cerita masalah kau dekat aku.
jujur aku cakap.kau perahsia dengan aku.
kau tak banyak kerenah.
kau lelaki baik.
aku bukan nak puji kau.
tapi memang aku nampak dari cara kau.
antara kita pernah ada gurau -senda.
gelak-tawa.

Tapi.semua tu dulu.
kau tak pernah faham aku sebagai apa yang kau anggap aku!
aku tahu kau cemburu bila aku wall to wall dengan lelaki lain.
tipu lah kalau aku cakap kau tak pernah cemburu.
lelaki memang ada sifat cemburu weh.dah memang lumrah aku.
aku just tegur dia je.kau nak sangat menyempit,budak tu dah salah faham.....
kau memang ego....

Salah aku juga,sebab aku tak kenal kan laki tu dekat kau.
dia junior aku weh.takkan salah aku nak tegur adik aku sendiri?
aku touching dengan kau sebab kau tak bagi tahu aku yang kau hang dengan kawan kau dekat KL.
tiba-tiba aku rasa tawar hati dengan kau.
apa salah aku sampai kau taknak aku tahu kau hang.apa salah nya kalau kau text aku.
kau main pergi jea.

mlm tu kau hantar mesej dekat aku,kau kata 'pukul 1.00 on9, webcem sama-sama'
aku off laptop,tarik selimut,tutup lampu.
aku dah taknak lagi webcem nan kau!kau lelaki egoooooo!
esok tu,kau marah aku kau kata aku tunggu kau on9 kot.
memang kau tunggu aku.sapa suruh.dalam hati aku cakap(sapa suruh tunggu aku on9.ada aku suruh?)
kau cakap kau letih tunggu aku on9 malam tu.
aku lagi letih dengan kau.
aku tunggu kau on9.
aku tengok adik kau yang sekejap off sekejap on.
aku diam je.

sampai hari ni kita memang tak bertegur.
kau jarang on9,aku jarang on9.
kau busy,aku busy.
aku rindu kau.harap kau faham.
aku rindu kau sesangat.
aku rasa sunyi sekarang.
harap kau faham dear :|

♥ Past / Future ♥