Thursday 3 November 2011 | 20:55 | 0 love drops
bila kau kata,kau saja nak sakit kn hati aku.aku terasa sangat.aku x tahu apa salah aku kat kau,sampai kau kata aku jahat.k fnd,event aku tahu 'sapa' salah,aku tetap sayang kau.kau kata kau sayang aku sangat.kau janji nk mesej aku,nk kol aku.aku tunggu weh.aku tunggu kau!tapi aku bawa janji kau sampai aku mati.kau x pernah nak faham aku.kau x pernah nak selami perasaan aku.

kau orang first panggil aku dengan panggilan pie!aku ingat weh.aku ingat!kau kata kat aku,biar aku panggil kau dengan nama baru.aku suka sangat time tue.sebab family aku pon setuju dengan nama tue.aku tanya kau napa kau nak panggil aku dengan nama tue?kau kata sebab aku manis.macam pai apple kan?aku gelak besar time tue.satu hari,aku dapat panggilan emergency,time kita g beli baju kak da,aku kata aku kner balik awal.kau marah aku.kau kata kalau nak balik awal balik sorang-sorang!aku takut nak balik sorang-sorang.time tue kitakan g naik LRT.

k,aku balik jugak sebab phone aku bnyak kali ada panggilan missed kol.aku tinggalkan kau dengan duit yang aku bagi suruh kau bli baju kak da.aku terpaksa balik weh.bukan sengaja.kalau aku sengaja pon buad apa aku jumpa kau.kita jarang jumpa weh.kau busy,aku busy.malam tue aku kol kau.kau x angkat.kau mmg saja jea x nak angkat.kau tunjuk ego kau depan aku.kau tunjuk panas hati kau depan aku.kau tunjuk perangai kau depan aku.aku kol lagi.bnyak kali aku kol kau weh.last-last kak da angkat.dia kata kau dah tido.aku dengar suara kau time tue.

aku x kisah,kedit aku habis ke x.aku tetap nak ckp nan kau.aku nak jugak dengar suara kau.tapi kau x penah nak faham apa yang aku cuba buat!aku try bnyak kali.dalam satu hari tue.aku topup 3 kali.aku tahu kau marah kat aku pasal kita date tue.aku mintak maaf sangat-sangat aku bukan sengaja sayang.aku cuba untuk memperbaiki hubungan kita.tapi kau tunjuk ego kau sebagai lelaki.aku sabar jea nan kau.

seminggu lpas aku blik umrah,kak da kol aku.dia tanya napa x dtg skul?aku diam jea.kak da ltak fon.then,tgh hari tue kak da dtg umah aku.nak jumpa aku.aku x larat nak jumpa kak da.kak da kata kau nak mintak maaf nan aku.aku x larat weh.aku nak kau yang jumpa aku bukan kak da.aku tunggu kau.aku kata nan kak da jgn bgtau kau yang aku sakit.kak da bgtau jugak kau.kau kol aku.tapi aku x angkat.aku g check darah.aku x nak pegang lagi sim card yang kau bgi.aku x nak lagi pegang kata-kata manis kau.aku x nak semua yang kau bgi kat aku.aku x perlukan semua!!!

aku bgtau kak da aku nak pindah skul,kak da tanya kau dah tahu blom.aku senyum jea nan kak da.kak da x perlu tahu semuanya.aku tetap diam.kak da kata kak da try kol no fon yang kau bgi.tapi x ada lagi no tue dalam perkhidmatan.aku ckp aku dah tukar no.kak da nak no aku.aku x bgi.aku kata no nie,ayah yang beli.kak da kata kalau kau tahu mesti kau mengamuk.aku x kisah pasal kau.aku x kisah semuanya.aku x kisah dan x kan pernah kisah!

aku try buang semuanya pasal kau.aku akan buang.aku akan buang!aku lupakan kenangan kita.aku cari kawan aku.aku nak yang dulu.aku nak semua yang aku ada.aku nak kawan aku yang memahami aku.aku nak semuanya.tapi bukan dengan ego kau.aku rasa tercabar bila kau kata kau akan sakit kan haty aku.now,aku dah rasa semua tue.aku nak lupakan semuanya.aku ajak ibu pindah.ibu setuju.aku nak lupa kan kenangan kita semua.aku try untuk bunag nak pie tue.tapi makin lama makin ramai yang panggil nama tue aku x kisah.tapi aku akan ingat kan kau!

/ Future ♥